2012. december 12., szerda

MoziDömping

Ismét nyakunkon az év vége, a vizsgaidőszak, a karácsonyi bevásárlás, és persze mikor máskor árasztanák el a mozikat a legjobb filmek mint most?
Az idei kínálat elég erősre sikeredett, így pár mondatban én is megemlékezek róla.
És ha már mozis bejegyzés, akkor leírom a véleményemet az összes filmről, amihez az Avengers óta szerencsém volt.



Kezdjük a Men in Black 3 -al. Ez egy hamisítatlan MIB film lett. Nekem nagyon tettszett. Spoilerek nélkül többet nem igazán tudok mit írni róla :P

A Transilvania Hotel ugyan kicsit vontatott és 100%-ig sablonos lett, de egy délutáni családi filmnek pont megteszi. A hangulat jópofa, a szörnyek szórakoztatóak.

Sablonokért a Lorax-nak sem kell a szomszédba mennie. Ez egy ízig vérig környezetvédelmi sulykolófilm. Mindenkinek kötelező darab, hátha utána jobban odafigyelünk a környezetünkre.
Látványra kellemes bár igen elvont. Mondandója megszívlelendő. A szereplők szerethetőek.

A Twilight utolsó részét is volt szerencsém látni. A könyveket nem olvastam, az első 1 talán 2 részt láttam így-úgy. Ezek után megnéztem az utolsó filmet. Őőő én végigröhögtem az egészet. A film letargikus mély eleme is, ami a csimpírjaink lefejezése a végére sikerült el bagatellizálni és már vártam a pukkanó hangot, hogy még komikusabbá váljon. A legeleje borzasztó természetfilmmel indul. A vége viszont szerintem kifejezetten minőségi lett a stáblistával.

A Rontó Ralph ... őőő ... I Like It! Egy rakás számítógépes játékot összehordtak a készítők és csak néztem, hogy ebből miféle kotyvalék fog kisülni. És kisült! Olyan zseniális film, hogy azt bármennyiszer meg lehet nézni. Legalább 3 történetszálat visz a film, és úgy megcsavarja a végét, hogy csak pislogtunk. Bár tény utólag elgondolva levágható a vége, de ott annyira nem tűnt annak.
Szóval animációs filmek terén ez a film visz minden díjat a zsebemből. Kiváló, jópofa, megindító, tökéletes!

És végül a Felhőatlasz. Hmmm ... Ahány Oszkár van, azt mind le is lehetne szállítani nekik. Megérdemlik. Ez a film elképesztő volt. 6 időben játszódik egyszerre és nem okoz problémát követni a szálat. A mondandója pedig iszonyatosan mély. Vannak elég durva jelenetek, és a mondanivaló is nagyon mély, ezért erősen ajánlott csak 18 év felett megnézni. Aki pedig nem bírja a durva jelenetet, az vigyen magával valakit, aki már látta és szól neki, hogy mikor csukja be a szemét. De ezt látni kell! Még akkor is ha utána álmatlan éjszakáink lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése